Sunday 13 November 2011

Persiapan ke UiTM

Mintak maaf banyak banyak lah stalkers semua? Aku jadi malas nak sambung tulis novel aku tuh. Bukan sebab apa, cuma tengah tergila gilakan Bleach sekarang. LOL XDDD. Bila dah mula tergila gilakan sesuatu tu, mulalah aku malas nak buat benda yang lain walaupun amat lah penting sangat. Macam-------->>>>
Hehehe. Satu haram apa dokumen pun belum aku siapkan untuk ke UiTM lagi. Mak aiii!! Kenapalah pemalas benor aku kan? Ha. Sebab aku dah pernah pergi Kolej kot. Bagi aku masa aku pergi tu tak ada apa apa pun yang mampu membuat hati aku melonjak kegembiraan. Bosan lah tuh agaknya? Kan? Tup Tup. Jap.


**nasihat::: Janganlah terlalu mengharapkan nak berseronok and enjoy tahu? Pergi untuk belajar, kalau tak, hampeh, semuanya mesti gua gerenti tak menjadi dooerrrs. Percaya lah!


Ok. Sambung. Nak dijadikan cerita pulak, surat kelahiran bapak aku pulak hilang. Tulah, sebab terlampau malas sangat, aku lupa yang surat kelahiran diperlukan. Hehe. Tapi mak aku jugaklah yang membuat segala persiapan yang berkenaan semua segala benda benda tu. hehe.


** Malas tahap alam gila kot dia nih?


Hahaha. Saya memang terima semua kritikan anda. Tapi harap harap lah lepas aku enter UiTM ni, aku akan berubah. Insyaallah. Akan ku cuba.


So that's it for now. Ja ne!
Salam.

No comments:

Post a Comment