Monday 9 January 2012

Cha Chi Soo UiTM

Fuhh. Kat sini ada Cha Chi Soo UiTM OoOoOooo. Hikhikhik. (ketawa ayu) Memang the best lah tadi, terserempak dengan Cha Chi Soo Malaya. Hekhek. Tahu tak Cha Chi Soo tuh sape? Nak tahu? Tunggu sampai kau habis baca nate ni dulu yeowww!! Mamat ni dari cerita Flower Boys Over Ramyun Shop. Ce cari e? Ha. Memang siot lah muka budak ni. Memang luar biasa der. Tak macam melayu langsung, tak tahu lah kalau kalau dia tuh memang bukan Melayu and some kind of exchange student ke kan? Tak ambil tahu lah pasal Cha Chi Soo sampai macam tuh. Dah la aku USHA dia macam tak puas hati. Aduh! Kang, dia fikir apa pulak. Sorry e, Cha Chi Soo Malaya. Aku memang disifatkan begitu. Erm..Kalau kau tak faham, try google lah e. Takder lah mkanya nak macam Cha Chi Soo 100%. Cuma bila terserempak tuh, Cha Chi Soo yang muncul dalam fikiran aku. Maklumlah, waktu tu aku tengah sembang sal benda alah tuh. Ha. Nak tengok muka Cha Chi Soo? hehe. 


P.S.: Sorry lah, aku tak tahu nama sebenar Cha Chi Soo UiTM tuh. (ngade kan)
P.S.: Erm. Nama pelakon tuh pun aku tak tahu...XPPP

Jung II-Woo (Cha Chi Soo)

No comments:

Post a Comment