Friday 13 January 2012

Yeke?

Ok. First of all. Aku tak suka diherdik sebab aku tak suka herdik orang. Ok? Kalau aku terlebih ngade, sorry for being too SENSITIVE. Bukan aku mintak pun, dah memang aku dilahirkan dengan perasaan yang terlebih ngade. SORRY to SAY. Kalau aku sendiri tak pernah nak tinggikan suara dengan kau, kau kenapa? Kau cakap bergurau. Mahu tak luluh jantung aku waktu tuh. Terkejut sebab kau herdik. Dah la kau buat muka serius bila aku ketawa kau buat bangang. And then, kau cakap kau gurau? Memang best lah. Ok. Fine. Aku memang kasar but I'm still a frickin girl. Aku bukan lesbian ke, pengkid ke. Never been one and never will be one! So, tolonglah. Jangan nak tinggikan suara kau dengan aku. Terasa doe. Walaupun selama ni aku susah nak terasa dengan orang. Kawan baik aku pun tak pernah. Sorry kalau entry aku ni ngade sangat tapi this is kenyataan. Cannot be changed.

THE END

No comments:

Post a Comment