Saturday 29 October 2011

Real Steel :: A Must Watched

A Must Watched Movie



Tujuan aku ke panggung wayang hari ini cuma nak pergi menonton cerita Don't Be Afraid of The Dark. Tetapi maklumlah aku ni kadang kadang memang dasar misinformed memanjang. So, nak jadi cerita tak keluar lagi pun filem tuh. Disebabkan ketagihan aku yang perlu diubati dengan menonton wayang ni, aku dan kakak kesayangan aku buat keputusan nak tengok filem Real Steel.

And!!!!
BOOOM!!! Meang dasar best tahap alam doersss sekalian. Cerita yang akan aku cadangkan sekarang adalah filem Real Steel.

Kisahnya tentang seorang bekas peninju dan anaknya. Tahun berapa aku pun dah tak ingat. Hilang habis ingatan sebab terlalu melampau best. LOL XDD. Waktu itu, semua orang dah memang pakai robot. Mula mula hanya untuk kegunaan or something like that. Tapi lama lama, digunakan untuk bertinju sebab kehendak orang ramai. Orang nak tengok keganasan, so jadiklah WRB. Perlawanan dunia robot sekalian.
**Ye, aku sedar yang aku hanya reka nama dalam bahasa melayu. 
Note:: Aku tak bodohlah bengap. Aku yang tulis.

Anak dan ayah memang dasar sama. Tak ubah langsung perangai. Bapak borek, anak rintik. Hah. Degil benor anak dia tu. Nak jugak gunakan robot dia masuk perlawanan sampaikan hampir menang kejuaraan dengan robotnya yang buruk tu, Atom. LOL XDD

So, basically. Filem tu a must watch. So, kalau ada hati nak tengok, dipersilakan banyak. Terima Kasih yeww.

Salam.

No comments:

Post a Comment