Tuesday 7 February 2012

Almost Identical Face ??

Muka hampir nak sama doe. 



Percaya tak kalau aku cakap, aku pernah kenal dengan seorang manusia ni yang muka hampir sipi sipi sama dengan mamat Jepun kat atas? Caya tak? Mesti lah tak kan? Once again I quote, 'hampir sipi sipi nak sama'. Bukan totally identical, alright? Now, after that's clear, let's move on. Nama mamat Jepun kat atas tuh, Matsumoto Jun. Dia adalah penyanyi, pelakon and pengacara. Dia anggota kumpulan Arashi. Try lah search that Arashi group. Once was a super duper, extremely popular group in Japan but nowadays kinda slowed down a bit. Just a bit. Dia berlakon dalam cerita seperti, Gokusen, Hana Yori Dango (boys over flowers versi Jepun), Yellow tears, Propose, Kimi wa Petto and macam macam lagi lah. Nak list kan panjang sangat kan. Dia tua lebih setahun daripada my lovely Yamapi and also came from the same talent agency, Johnny in Japan. So, he is one of the Johnny's boys!! Done about him.

Apa kaitan dengan aku pulak?
Haa. Seperti yang tertera di atas, mukanya resembles someone yang aku once knew and pretty close to. Sengal. --" Serius lah. Dah la aku minat MatsuJun. Tah tah, bila tengok muka Jun je, buatkan aku teringat manusia sengal tuh. Why? Oh! Why? Apa salah aku? Bila je MatsuJun senyum, muka budak sengal tuh pun enter frame kat mata aku. Weh, sengal lah! Buta mata aku, tahu tak? Adeih. Bila tengok Jun ketawa, gigi pun nak resemble? Perlu ke sampai tahap tuh? Ke aku yang tak boleh lupa? Hah? Memang sah la tak kan? Mana mungkin? Orang yang sengal macam tuh aku nak save dalam memory aku? Hah. Lebih baik aku save muka mamat bangla je dalam memory aku nih. :P Weih. Serius. Aku bengang tahap otak separuh masak. Faham tak? Muka nak sama, gigi pun nak ke kena sama. Buatkan aku rasa aku tak boleh nak minat Jun sudah. Tolonglah wahai makhluk sengal, GET THE FRICKIN OUT OF MY HEAD!!! 


Oh by the way. The information about the makhluk sengal is confidential.
In other means, if I tell you then I'll have to KILL you.
Thank you. :PP

No comments:

Post a Comment