Monday 6 February 2012

Comel lah dia...hihi...:D

If I were to say that aku minat kat seseorang yang sememangnya cute sangat sangat. Tak lah se-macho Aaron Aziz, tak lah se-sekshist Orlando Bloom or tak lah secomel comel penyanyi and pelakon Koreans or Japanese. Tapi paling comel di mataku dan di hatiku. Hehe. Sempoi tak? *ngade! Entah kenapa aku rasa dia tuh memang comel sangat. Cara dia bercakap, cara dia berjalan, cara dia senyum. Wah. terganggu iman aku ! Bahaya! Korang rase pelik tak? He is just a normal individual. Just a person like me with secret traits that we are yet to discover but then I have a little kanak kanak ribena punya crush on him. Is it weird? Pelik tapi benar. Kalau kau tahu siapa mak cik, sah sah kau cakap aku sewel tahap mak ayam naik ke bulan. *macam la boleh, kan? But the truth is the truth. I hereby admit that I LIKE HIM. The end.






Acecece...Tak habis lagi lah. Jangan kau cakap kau penat nak baca! Sapa suruh kau masuk blog ni? Berani masuk, berani baca la sampai habiss! XDD Gurau je eh? Ok. Aku memang dikenali dengan sifat meminati orang yang pelik pelik. Yang memang orang tak pandang, thus itulah yang aku pandang jua. Sifat ini tidak dapat aku hindari sejak dahulu. Dah be'at, kata orang Utara, ye kan? Aku suka lah yang orang tak suka ni. Best tahu tak bila dapat tahu kita je yang tahu dia wujud, kita je yang Usha dia memanjang. Tak Gadoh nak share share dengan orang di sekeliling. Senang! Aku tahulah ramai yang cakap dia baik but.......they still are not looking at him the way 'I' look at him. He is special that way. Wink wink. Someone special to me. As a friend and someone I like to stalk. Mainichi. *google translate keyh. Muka dia comel sangat. Setiap kali aku dapat bersembang je dengan dia, semua aku punya resah, dia resap. Haha. Kalaulah sesenang tuh kan? Maksudnya, dapatlah aku lupakan sebentar masalah masalah yang sedang berkumandang dekat otak separuh masak aku ni. Suka tengok dia senyum! hihi.. Dia senyum je, hati aku happy terus. *nak suruh dia jadi badut kanak kanak lah. kanak kanak mesti suka punye dekat dia. hihi. :P Magic lah senyuman dia tuh. Bila dia laugh, mak aiii. Lagi lah shumill. Dalam ketawa lembut dia tuh ade pengubat rindu aku pada family aku. Buatkan aku rasa happy je. Macam dekat rumah. My Mystery Guy, I like you. Do you realise that? You are such a penenang jiwa and such a cure to my homesickness. You should be glad, y'know that?? LOL XDD If you were to read this. 

PS: MMG? If you think that person is you, then maybe you are right my CUTE MMG! :))

No comments:

Post a Comment