Sunday 18 December 2011

Aku Punya Hal

Aduhaii...Assignment nak kata banyak tak lah sangat kan tapi susah KOTT. And yang paling SIGNIFICANT sekali adalah ASHITA!!! TOMORROW!!! ESOK!!! Ade kuiz derr. Mengapa? Kenapa? Dooshte?? Why? aku memang suka bab bab mengtensionkan otak aku yang sedia sentiasa sSTERES inih. Kann? Tak lah susah kan but....aku tak suka lah bab bab kena study last last min nih. Nyusahkan tahu tak?? Hehe. Sebenarnya aku lupa yang esok ade kuiz, sebab tuh tak study awal awal. Derkk. Padan muka, kan? YOU DESERVE IT!!! Muahahaha!!! (tukar jadi monster kaler pepel dah disebabkan seteres yang melampau) Agaklah kan? Iklan sebentar. Hakahaks. Tak der lah, aku ni bab bab kena study memang lah lembap sikit sebabnye kan.....anooo...aku pemalas tahap dunia, tahap cipan alam sekalian! ROSAK! Tu lah kan, macam mana aku boleh dapat kos LAW nih kan? Bengap tol lah. Kan? 


Hurmm. kena ubahlah perangai yang memang tak boleh nak guna nih. Bagaikan kata kata hikmat dari ibuku, Tak Guna Seduit! Bila lah aku nak ubah ye? Entahlah, tapi nak cuba dari sekarang tapi sekarang pun aku bukannya menelaah buku, contrary to that, I am studying the culture of FaceBook and Twitter and how it effects our daily life. Thesis yang sememangnya takder kena mengena dengan aku punya kos sekarang. Memang terbaeeklah thesis aku kan? Ha, mite mite. Tengok tengok. Bab bab tuh aku pandai pulak. Aduish. pelik benor lah. Ah sudah lah. Aku nak sambung merosakkan otak aku dengan lebih efficient and further...


Ja ne! Salam. :D

No comments:

Post a Comment