Tuesday 6 December 2011

Damn, Stressed Out

Serius aku cakap, I'm so frickin damn stressed. Nak kata cause of assignment not entirely true lah kann? Dengan seorang jenis manusia yang sememangnya hanya fikirkan him, himself and his damaged self fanatic brain. Teruk benor dah ni. Panggilan panjang siot. Aduh. Bengan tahap memang tak boleh nak ubati dah. Ha tengok. Kau punya karena lah ni. Sedar tak wahai manusia jenis selfish tak bertempat? Ubah la ye kalau boleh, takdenya aku nak suruh kau ubah dalam satu malam. Memang tempah nahas tahap alam lah jawabnya. Tapi cuba lah perlahan perlahan, slow pacing. Boleh? Ha. Kann manis begitu? Kann? Tahu lah aku ni junior kau je. Tak ada hak atau tahap yang mencukupi lagi untuk menegur or mengajar kau tapi ini untuk kebaikan semua dan terutamanya sekali untuk kebaikan diri kau sendiri. Serius lah aku tak nak benci kau ke, ade masalah dengan kau ke. Kita semua sama je, course yang sama, belajar yang sama, semua sama, takde beza. Tak elok pulak lah kan kita gaduh gaduh ke. Kalau ada yang tak puas hati sikit tu, datang je, bincang elok elok dengan aku. Aku faham lah. Bukannya aku ni bengap sangat. Tak perlu nak perli perli, takde maknanya. Tak elok macam tu kann? Aku pun dah tak tahu nak buat baik macam mana lagi dengan kau. Elok aku rasa kau dah ok and boleh join tetiba kau nak ungkit past yang dah berkarat kancing tuh. Agak lah kan? Aku bukannya ape, benda tu mendatangkan rasa sakit hati, tak senang kan? Kau bukannya jahil kan? Kau dah besar, pandai dari aku rasanya, tua dari aku pulak tu. Truth be told la kan, I'd expect you to guide us all not us trying to put up with your sometimes unacceptable nonsense. Professional la sikit. show some respect towards us. It ain't that hard, right? Kalau kau terasa, aku minta maaf lah, aku tak nak lah sakitkan hati sesiapa, terutama kau, ketua. Susah tahu tak. Tapi kalau dah sampai memang aku rasa malas nak kata pape dah, paham paham jelah, ye? So, fikir fikir kan lah wahai manusia yang sememangya dicipta untuk menjadi leader.

2 comments: